رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

unforgettable moments

خرید خونه

1391/8/16 11:37
نویسنده : mahtala
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

الان چند روز که فکر خرید خونه افتاده توی کله من . البته یه کم جدی شده و دو سه روز امیر میره و میگرده

ولی خب با این پول کم امید زیادی نداریم . حالا امروز که بعد از ظهر تعطیل هستم وقت بیشتری دارم

دیروز که هی این طرف و اون طرف رفتیم و هی گشتیم . من ازت پرسیدم

 " رهام به نظر تو ما میتونیم خونه بخریم ؟ "

تو گفتی : " نه ! "  ازت پرسیدم چرا ؟  تو گفتی : " آخه پول نداریم "

الهی من برات بمیرم . خدا کنه همین اطراف که نشستیم خونه پیدا بشه که مجبور نشم مهد

کودک تو رو عوض کنم . آخه تازه عادت کردی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

طاهره
16 آبان 91 11:53
ان شا الله بتونی خونه پیدا کنی من برات دعا میکنم یه جای خوب خونه بخری که مهد روهام عوض نشه پسرتم مثل خودت لفظ میزنه منم مثل تو پولم کم بود ولی نا امید نشدم بلاخره خونه خریدم
مسی
17 آبان 91 7:53
به امید خدا می خرید مه طلا جان .حتی اگر شده یه خونه ی کوچیک و جم و جور هم که شده بخرید ایشاللا.
مسی
23 آبان 91 16:25
سلام چی شد مه طلا؟ به روز کن بینیم چه خبره