رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

unforgettable moments

بلند بگو یا حسین !

1391/8/24 11:06
نویسنده : mahtala
361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

دیروز اولین روزی بود که توی بارون و سرمای زیاد رفتیم مهدکودک . خدا رو شکر که دیگه خیلی

 راحت میری تو و اصلا گریه نمیکنی . من فقط میمونم و نگاه میکنم و کلی ذوق میکنم

خیلی تغییر کردی ،

1. مهم تر از همه گریه نمیکنی

2. بیسکویت میخوری با شیر ( قبلا اصلا بیسکویت نمیخوردی ) اصلا اجازه نمیدادی برات غذا بذارم

امروز صبح بهم میگی برام شیر گذاشتی توی کیفم ؟

3. شبها زود میخوابی

4. کلی چیز یاد گرفتی { ورزش ، خمیربازی ، انگلیسی و ... }

دیروز اومدی خونه همش میگفتی : " بلند بگو یا حسین ! "  چون ماه محرم داره شروع میشه

توی مهد بهتون یاد دادن . ازت پرسیدم این که داری میگی یعنی چی ؟

گفتی نمیدونم ! خب من هم نمیدونم چی باید بگم ؟! بهر حال باید این چیزها رو یاد بگیری

بعدش بهم گفتی " سوره  کوثد رو بخون ! " عزیزم سوره کوثر !  ولی تو همش میگی  کوثد .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

SOMEIRA
24 آبان 91 12:15
سلام عزیزم هزار آفرین خدابرات نگه داره
مسی
28 آبان 91 10:48
ایول ایول بچم دیگه مردی شده واسه خودش.
مه طلا قبول می کنی روهام با دختر من ازدواج کنه؟


مگه تو دختر داری؟ هان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟