رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

unforgettable moments

تعمیر موتور!!!

1390/1/23 18:20
نویسنده : mahtala
467 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. تو امروز هم اومدی پیش من . دلم برات تنگ شده بود برای همین هم رفتم مهد و ساعت ۳ تو رو با خاله نازی آوردیم سرکار . الان هم توی تعمیر گاه هستی ! و داری موتور تعمیر میکنی !ظهر که با هم رفتیم خونه خیلی خوشحال بودی و هی خودتو لوس میکردی توی راه پله ! و منم ازت عکس گرفتم :

الان هم داری از در و دیوار بالا میری . غذا هم خوردی و هندونه هم اینجا خوردی عزیزم . خلاصه خیلی به من که داره خوش میگذره وقتی تو جلوی چشمم هستی .

دوستت دارم . ....برم ببینم کجا رفتی ؟!!!

الآن ساعت ۰۵:۳۰ بعد از ظهره و تو هم خوابت برده . تو رو توی ماشین خاله نازی خوابوندم . ببین چه ناز خوابیدی !!!....

امیدوارم خوابهای خوب ببینی !! تا ساعت ۷ که دیگه کم کم تعطیل میشیم که بریم خونه . روز خوبی بود . پنج شنبه تولد خاله فری و گلی هست . ( آخه اونها دوقلو هستند ) ...تولوووود...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

Masi
23 فروردین 90 21:59
Nanaziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Fadash besham man
مریم
24 فروردین 90 19:25
سلام
با اجازه منم لینکتون کردم


مرسی عزیز خوشحال میشم
خاله نیش
26 فروردین 90 12:54
عشقم اخه تو چقدر خوشگلی happy, beaucoup