رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

unforgettable moments

تولد تولد !!!!!!

1390/1/25 11:06
نویسنده : mahtala
463 بازدید
اشتراک گذاری
 Myspace Birthday Icon      

امروز تولد خاله فرنوش و خاله گلنوش ِ . تولوووودد . مبایَک . خاله دوست دااآ َ م .

شمع ... فوت ....  تولوووودد  ..  .. کیک

                     ....خومزس...... بده....بده ....

امروز ساعت دو میام دنبالت . تا باهم بریم خونه مانی نی . و شب هم تولد فیی و گولی . امیدوارم که بهت خوش بگذره و زیاد شیطونی نکنی که همه رو اذیت کنی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

sepideh
25 فروردین 90 11:00
salam mah tala aziz...omidvaram haletun khoob bashe...shayad mano yadetun nayad..man sepideh ghanadi dooste dorane rahnamaeie farnoosho golnoosham..behetun tabrik migam be khatere dashtane pesare goli ke darin...khondane blogetun vaghean vasam jazzab bood...kheily jahash ashkam darumad vali khob ehsasesh kheily ghashang va ghabele dark bood...ba arezooye behtarinha baraye shopma va khonevadatun makhsoosan agha roham...shad bashid...






شيما
25 فروردین 90 15:50
سلام ، بخاطر وبلاگ قشنگتون خيلي متشكرم واقعا ذوق و سليقه زيبايي دارين كه با حوصله اين مطالب رو تو وبلاگتون آپ ميكنين منم هر روز به وبلاگتون سر ميزنم . اميدوارم رهام جون كه بزرگ شد اين وبلاگو ببينه و به گوشه اي از زحمات والدينش پي ببره . خدا اون رو واسه شما و شما رو واسه اون حفظ كنه .


مرسی شیما جون
از اینکه به وب ما سر میزنید . خدا قسمت شما هم بکنه یه نی نی داشته باشین !!
خاله مينوش
25 فروردین 90 17:27
كاش امروز توهوووود من بود،عقده اى شدم. الآن دارم ميرم تا فرى نيومده اون جور كه دلم ميخواد نىنى رهام رو ببينم، جات خالىB-)
خاله مهرنوش
27 فروردین 90 0:31
هه..هه.. من بالاخره ايميل دار شدم . خيلى ديشب ناز شده بودين مادر و پسر!