رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

unforgettable moments

بدون عنوان

1391/11/1 7:43
نویسنده : mahtala
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

امروز اولین روز ماه بهمن . امسال اولین سالی بود که اینقدر از زمستون متنفر شدم

دلم میخواد برم یه جایی که اصلا زمستون نداشته باشه تا اینقدر تو مریض نشی !

خسته شدم و فقط تنها چیزی که من رو به زندگی وصل میکنه تو هستی ....

برای تو تلاش میکنم .. برای تو زندگی میکنم .. برای تو نفس میکشم ...

دوستت دارم . نمیدونی چقدر و شاید هیچ وقت هم ندونی .................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مسی
1 بهمن 91 9:37
هنوز بهتر نشده مه طلا؟



چرا خدا رو شکر بهتره . فقط دماغش گرفته و چون همش با دهن نفس میکشه زود خسته میشه یا شبها بد میخوابه ...
مسی
3 بهمن 91 22:08
الهی زودتر خوب بشه
مسی
17 بهمن 91 15:26
چی شدی دوباره؟
چرا پیدات نیست دختر؟
یا یه کاری و نکن ، یا اگه می خوای انجامش بدی هی شل کن سف کن درنیار.
واللا!!!


آخه خبر جدیدی ندارم . انشاله با ولنتاین میام