رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

unforgettable moments

دیگه عاشقت نیستم!

1391/11/19 13:20
نویسنده : mahtala
685 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

دیروز داشتم بهت شام میدادم ( پلو ماهی ) که تو خیلی دوست داری ، تو هی نمک میزدی . خلاصه یه

دفعه از دستت در رفت نمکدون رو خالی کردی تو غذا . من دیگه عصبانی شدم و سرت داد زدم ....

تو سرت رو گرفتی پایین و با غیض گفتی : " دیگه دوستت ندارم ، اصلا دیگه عاشقتم نیستم ! "  و برای

 اینکه لج من رو بیشتر در بیاری گفتی : " فقط امیر رو دوست دارم "

من گفتم :" ولی من تو رو دوست دارم " 

" نه ، تو سرم داد زدی "

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مسی
23 بهمن 91 13:19
خیلی باحال بود مه طلا حال کردم که این نیم وجبی هم فهمیده که چجوری حالت و بگیره!!!
نوش آفرین
24 بهمن 91 4:11
من وقتی باهاش بازی نمیکنم میگه دیگه دوستت ندارم دیگه اصلا عاشقت نیستم