رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

unforgettable moments

اسباب بازی های رهام

1391/11/21 9:07
نویسنده : mahtala
12,727 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قلب من

" مامان من قلب تو ام !  ،  مامان  تو عشق منی !   ، مامان من گل تو ام  ! من پسرتم !  ،    خیلی بلا شدی ها ...."

آخه مامان برات میمیره که اینقدر زبون میریزی . خودت هم به خودت میگی خیلی بلا شدی ...

دیشب با هم اسباب بازی هات رو چیدیم و ازشون عکس گرفتیم . البته این  ها اسباب بازی هایی هست که

سالم مونده . انواع batman  ، superman  ، spiderman  و جانورهای مختلف !

toy 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

باباي مليسا
21 بهمن 91 10:27
با سلام . وبلاگ مليسا خانم بالاخره بعد از 2 ماه به روز شد . خوشحال ميشم قدم رنجه كنيد و با نظرات زيباتون اين كلبه مجازي كوچيك رو منور و قشنگتر كنيد . منتظرتون هستيم .
نوش آفرین
23 بهمن 91 0:51
وای نگا کن! اگه مانی نی این عکسو ببینه دیگه تو رو میکشه اگه بازم واسش اسباب بازی بخری


کجای کاری که برای ولنتاین امروز میخوام برم یه آپتیموس گنده بخرم . هر روز که میام خونه میگه برام آپتیموس خریدی ؟
مسی
23 بهمن 91 13:24
ااا چقدر اسباب بازی!!!!! مه طلا اینا رو بفروشی می تونی یه خونه بخریا!!!
مهرنوش
4 اسفند 91 15:41
اینا رو سالم نگه دار دختر ، من دیگه واسه بچه ام نخرم . دیوانه کردی بچه رو با سوبرمن و بتمن و آیرون من و ..... بالاخره لباس سوبرمن رو در آورد ؟