رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

unforgettable moments

اي كاش پدر بودم !

1392/6/5 11:08
نویسنده : mahtala
361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من !‌

امروز هم مثل همه روزهاي ديگه دلم خيلي گرفته . و فقط همين به ذهنم رسيده كه اي كاش من هم

پدر بودم ، تا فقط بار يك چيز رو بدوش ميكشيدم ، پول ! اما الان هيچي نيستم . يك مادر نيمه وقت

 خسته،بي حوصله ، بي عرضه كه حتي قدرت گرفتن يه تصميم ساده رو نداره .

اي كاش پدر بودم تا اصلا دلم براي تو تنگ نشه ،‌ كه اصلا نفهمم بازي كردن با تو چه مفهومي داره ،

اي كاش پدر بودم كه هيچ وقت براي تو اشك نريزم يواشكي سر كار ! كه هيچي نفهمم ، هنوز توي حال

و هواي نوجواني باشم ، خوش به حالت ، كه هيچ وقت مادر نميشي ! كه تو هم هيچ وقت نميفهمي

كه من پشت هر لبخندي كه به تو زدم پر از فكر و دغدغه و نگراني بود !‌

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عکس فرش
5 شهریور 92 12:13
خاطرات خود را به فرش تبدیل کنید... با سلام خدمت مامان و بابای گرامی... خدا بهتون ببخشه... تبدیل عکس به فرش در ابعاد گوناگون... تحویل درب منزل 09137290912 03614456265
مسی
22 شهریور 92 23:40
بمیرم واست مه طلا.

جدا خیلی سخت مادر بودن.

حالا کم کم دارم درک می کنم.

اما اینم بگما، من خیلی پدر را رو هم دیدم که کمتر از مادر نیستن ، اما جالب اینجاست که معمولا زناشون مادر خوبی نیستن!!!



با شناختي كه از تو دارم ، شايد فقط تو ميفهمي كه من چي ميگم ...
مسی
6 مهر 92 14:33
خیلی واسم جالب بود که این نظر و در مورد من داری!!! حاج خانم نمی خوای به روز کنی؟