رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

unforgettable moments

مادر...

1393/1/31 17:22
نویسنده : mahtala
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من !

امروز روز مادر هست . ظهر اومدم خونه ما ني ني . تو بهم يه شاخه گل رز دادي كه از باغچه ما ني ني

كنده بودي . بهم گفتي هميشه نگهش دار ! عشق من ، ازش عكس گرفتم تا هميشه يادم بمونه

اين روزها رو كه تو به يادم هستي :

گل روز مادر

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تو را به خاطر دوست داشتن دوست مي دارم

به خاطر گونه ي زرين آفتاب گردان       براي بنفشیِ بنفشه ها دوست مي دارم

تورا براي لبخند تلخ لحظه ها         پرواز شيرين خاطره ها دوست مي دارم

تو را به خاطر خاطره ها دوست مي دارم

براي پشت کردن به آرزوهاي محال        به خاطر نابودي توهم و خيال دوست مي دارم

تو را به اندازه خودت ، اندازه آن قلب پاکت دوست مي دارم

اندازه قطرات باران ، اندازه ي ستاره هاي آسمان دوست مي دارم

تو را به خاطر دوست داشتن ... دوست مي دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مسی
31 فروردین 93 22:36
خیلی قشنگ بود!!! روزت مبارک مادر نمونه. مه طلا امروز رفتم مهد دیدیم حالم خیلی خراب
مسی
1 اردیبهشت 93 15:50
روزت مبارک عزیزم راستی منم وبلاگ ساختم!! خواستی ببین