رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

unforgettable moments

مهد كودك ( خانه گلها )

1393/2/2 8:35
نویسنده : mahtala
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من

ديروز اولين روزي بود كه رفتي مهد كودك . روز اول خيلي خوب بود . صبحانه خوردي و خوشحال و خندون

با هم رفتيم مهد . صبح بهت كره و عسل دادم . صبح برات سيب زميني پخته با تخم مرغ درست كردم با

 آبليمو كه خيلي دوست داري براي ميان وعده ... خلاصه همه چيز خوب بود . و من با خيال راحت اومدم

 سر كار . اما امروز كه روز دوم بود نه ! صبح به زور بلند شدي . { بذار يه كم بخوابم } خيلي اعصابم بهم

ريخت ... بعدش نميدونم چرا ولي گفتي سردم ! صبحانه هم هيچي نخوردي ... برات از اون نون و پنير هاي

 لوله اي كه دوست داري درست كردم . كره عسل و شير هم دادم ببري توي مهد بخوري . توي راه

هم بغلت كردم . اما انگار يه بغضي گلوت رو گرفته بود . الهي برات بميرم . بخاطر من گريه نكردي .

بهر حال رفتي و اميدوارم كه حالت خوب باشه ... نيم ساعت ديگه زنگ ميزنم حالت رو ميپرسم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مهدیه
2 اردیبهشت 93 8:38
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا وثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مسی
2 اردیبهشت 93 9:19
ایشاللا درست میشه
مسی
20 اردیبهشت 93 23:28
مه طلا جونم از اونجاییکه تنها بازدید کننده ی سایت من شمایی خواستم بگم رمز مطلب جدید من با زمر مطالب خودت یکیه.
Amaryllis
15 تیر 93 13:05
سلام عزیزم . چقدر نازه کوچولوتون . خدا حفظش کنه براتون . به من سر بزنید اگه دوست داشتید از عکس های کوچولوتون فتو کلیپ درست کنم براتون . نمونه کارها در وبلاگ هست عزیزم. فدای تو و نی نی نازنینت