رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

unforgettable moments

روزهای تکراری

1390/2/21 17:25
نویسنده : mahtala
337 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جونم منو ببخش که باعث میشم بیشتر روزهای زندگیت تکراری باشه و هیچ تنوعی هم توش نیست . بعد از این همه مریضی دیگه تصمیم گرفتم که تو رو به مهد نفرستم و دوباره بشیم مثل روزهای گذشته . امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی و دیگه هم مریض نشی . خودم هم خسته شدم روزها همینطور میگذرن و من میترسم . از پیر شدن و ندونستن آینده ....

دو تا لینک میذارم اینجا تا شاید اونهایی که میخونن براشون جالب باشه . برای من که اولیش جالب بود :

ميدوني روزي كه بدنيا اومدي ماه چه شكلي بوده؟

تاریخ تولدتو به میلادی وارد کن

http://www.paulsadowski.org/moonphases/default.asp

 

http://audiobook.blogfa.com/

 اگه وقت ندارین یا حوصله خوندن ندارین کتابها رو دانلود کنید تابراتون بخونن . البته من که یکی رو دانلود کردم کیفیت صداش خوب نبود !!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زينب عشق مامان و بابا
21 اردیبهشت 90 17:30
سلام اميدوارم هميشه شاد و پر انرژي باشيد


مرسی عزیزم .
خاله نيش
22 اردیبهشت 90 22:05
يه جورايي زندگيه هممون تكراري شده. بيا چيز قارچ برگر بخوريم گوگولB-)
آبجی فهیمه
23 اردیبهشت 90 11:42
سلام: (◠‿◠) امروز راسخون نرم افزاری را برای شما تهیه کرده است که به شما در تقویت هوش کودک خود کمک می کند.این نرم افزار (Giggles Computer Funtime for Baby)جایزه بهترین برنامه برای کودکان را از آن خود کرده است شما والدین گرامی با خرید این محصول خواهید توانست میزان هوش نوزادان خود را سنجیده و آنرا خودتان با روشی منطقی افزایش دهید.