رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

unforgettable moments

هیچ جا نرفتیم

1390/3/14 9:33
نویسنده : mahtala
334 بازدید
اشتراک گذاری

دیدی چی شد؟... جمعه هیچ جا نرفتیم . من حالم خوب نبود و به جای گردش رفتم بیمارستان و سرم زدم تا 5 غروب . یه جورایی تو کما بودم . فشارم 6 بود و فکر کنم خون هم کلا توی بدنم نبود چون تمام دست و پام خواب رفته بود و سرم هم خیلی گیج میرفت ! ... خب بگذریم . اما به تو که بد نگذشت . با فرنوش رفتی پارک و بعد هم خونه مانی نی و توی حیاط آب بازی کردی . اینا رو خودت گفتی ها . " با با جونی . حیاط . اب بازی. خیس . لباس . پشت . گلی . خیس..." یعنی باباجونی منوبرد توی حیاط و من آب بازی کردم پشتم خیس شد و روی گلی اب ریختم و اونم خیس شد .." الهی برات بمیرم که دیگه حرف میزنی و این جوری گزارش میدی .

خب دیگه مامان بره به کاراش برسه . هر چند که امروز تعطیله ولی ما هیچ وقت تعطیل نمیشیم . نمیشد سر         رو هم میبریدند . آخه فقط مارو وقتی تعطیل میکنه که سر طرف رو بریده باشن . مثل امام حسین و امام علی ... فقط همین دوروز رو تعطیل هستیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مریم
17 خرداد 90 2:39
سلام عزیزم واااااااااااااااااای ،خدا بد نده...چی شده بودی؟ رهام جون خوبه؟از طرف من یه ماچ آبدارش کن اینم برای خودت ،اومدم دیدن خودت
مهرنوش
18 خرداد 90 1:24
Khodeto taqviyat kon dokhtaram . Akhe feshare 6 ? Albate midunam alan behtari . JomE age raftim barat qazaye khomazze miyaram .
nish
19 خرداد 90 0:41
dar avaz in hafte mirim khn googool
هاله مامان ترمه
19 خرداد 90 12:18
انشاا رفع کسالت شده تا حالا سلامت باشی همیشه کنار عزیزانت
مریم
23 خرداد 90 3:54
سلام کجائی عزیزم؟؟؟؟
مریم
23 خرداد 90 4:16
سلام عزیزم کجائی؟؟؟
ifafayin
24 خرداد 90 2:48
eeeeeeeeeeee ye chizi bezar dge
khale goli
26 خرداد 90 0:26
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay chera hichi neminevisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
goriiil
4 تیر 90 18:22
man smamo avaz kardam chon bazia az esme man soe stefade kardan jaye man comment mizaran..