رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

unforgettable moments

خواب

1390/5/5 17:03
نویسنده : mahtala
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون                                            

خیلی خوابم میاد . تو دیروز خونه مانی نی ساعت 5 تا 8 شب خوابیدی و دیشب تا ساعت 2 بیدار بودی . تازه خوابت هم که خواب نیست مدام غلت میزنی و من باید جمعت کنم تا از روی تخت نیفتی . یا خودت توی خواب میای و شیر میخوای ! خلاصه ساعت 5 هم که ساعت زنگ میخوره و باید بلند شیم تا وسایل رو برداریم و بریم خونه مامان امیر تا بابا بره سر کار . یعنی من دیشب فقط 3 ساعت خوابیدم اونم نه درست و حسابی . وای الان دارم از خواب میمیرم ...ساعت الان 4 بعد از ظهره . من سر کار هستم .هوا هم امروز خیلی گرم .دوست دارم عزیزم .راستی دیشب بعد از مدتها برات سوپ درست کردم . بعد تو گفتی " این چیه ؟" گفتم سوپ مامان جون . یه عالمه خوردی . وقتی تو غذا میخوری مامان کیف میکنه . راستش من خیلی نگران بودم چون تو خیلی شیطون بودی ولی الان یه مدت خیلی آقا شدی . خدا رو شکر . شیطونی میکنی ولی خیلی حرف گوش کن شدی . این بابای تنبل دیشب تو رو نبرد پارک . شاید امشب بریم . فعلا خدا حافظ ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهرانه مامان مهرسا
10 مرداد 90 11:43
سلام ماماني پسر باهوش ما خوبه؟


مرسی شما خوبین ؟
someira
11 مرداد 90 11:50
نوش جونش،بهترین هارا برات آرزو میکنم


مرسی عزیزم .