رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

unforgettable moments

اسب

1390/5/11 18:51
نویسنده : mahtala
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشکلم !! دو روز پیش اومدم برات نوشتم ولی طبق معمول اینترنت قاطی کرد و ثبت نشد . راجع به اون اسب که برات خریدم . { اسباب بازی } . تو خیلی دوستش داری و اون شب اسب هم با ما توی تخت خوابید ... راستی این روزها یعنی شبها که میریم خونه ، تو و امیر سر تماشا کردن تلوزیون دعواتون میشه !! انگار که من 2 تا بچه دارم . امیر مسابقات مزخرف کشتی کچ رو دوست داره و تو برنامه مهدی شبکه 20tv رو . همش میگی " مهدی بذار "  ..  " مهدی بذار " این قدر تکرار میکنی که بالاخره بابا شکست میخوره . البته من هم طرفدار تو هستم و امیر رو دعوا میکنم !!!

آخه تو همش 4 . 5 ساعت که با ماهستی باید بهت خوش بگذره ....

دوست دارم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نی نی
18 مرداد 90 9:36
امروز سری به وبلاکتون زدم ماشاا... چقدر آقاپسرتون کارهای باحالی انجام می ده میدونی من از بارداری و بعد از اون به دنیا اومدنش و مشکلاتی که یه خانم کارمند داره می ترسم . امیدوارم موفق باشی و سلامت . هم خوت و هم خانوادت


مرسی ایکاش یه آدرس از خودت میذاشتی
باز هم به ماسر بزن ...