رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

unforgettable moments

نگران

1390/5/23 9:24
نویسنده : mahtala
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

خیلی نگرانم . دیشب تو اون داروی پشه رو زدی به چشمت و بعدش همش چشمت رو میمالیدی . بعد من برات با آب جوشیده شستم و چشمای خوشکلت قرمز شده بود . یه دفعه که دقت کردم احساس کردم یه چیزی توی چشمات . اول فکر کردم مژه هست . اما نه یه چیزی مثل یک شیار یک خراش توی چشم راستت بود . یه عالمه گریه کردم . نمیدونم اون چیه . چرا من تا حالا اونو ندیدم ؟ اصلا تا حالا همچین چیزی ندیدم .                                       خیلی فکرم مشغوله . باید ببرمت دکتر . یه چشم پزشک خوب تا خیالم راحت بشه .                                       دارم دیوونه میشم . یعنی اون چیه ؟ خدایا کمکم کن . من خیلی میترسم ....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان احسان دانشمند کوچک
24 مرداد 90 9:59
سلام مامان رهام نگران نباش ان شاالله که چیزی نیست ولی هر چه زودتر ببرش دکتر فرشته ها همیشه مراقب بچه ها هستن و نمی ذارن اتفاقی واسه اونها بیوفته خیالت راحت من لینکت کردم با اجازه رهام روببوسیدش