رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

unforgettable moments

No I'm Not Crying

1390/5/22 16:29
نویسنده : mahtala
338 بازدید
اشتراک گذاری

الهی برات بمیرم .خیلی خوشحالم عزیزم .. الان یک هفته است که تو دیگه موقع رفتن من گریه نمیکنی . روز اول برات توضیح دادم و همش بهت گفتم که من میرم سر کار و زود بر میگردم . تو داشتی شیر به به میخوردی گفتی نرو..نرو ... بعد یک دفعه من رو ول کردی و دویدی و پستونکت رو برداشتی رفتی پیش مانینی و روی پاش دراز کشیدی !!! بغض گلوت رو گرفته بود اما گریه نکردی !!   روز بعد که ظهر میخواستم برم بهت گفتم " مامان جون من میخوام برم سر کار تو با حالت بغض گفتی نه . بعد دویدی رفتی پیش باباجونی . اومدم که باهات خداحافظی کنم ، منو آروم زدی و گفتی برو...برو... . سرت رو بالا نیاوردی و من رو نگاه نکردی ولی باز هم بغض کرده بودی . الهی مامان برای غرورت بمیره . پنج شنبه صبح که تو ساعت 8 بیدار شدی من گفتم شاید گریه کنی اومدم یواشکی برم تو فهمیدی و زدی زیر گریه . اما تا اومدم بغلت کردم و باز هم برات توضیح دادم که زود برمیگردم ، آروم شدی و دیگه گریه نکردی .. تا امروز که تو خونه امیر اینها بودی . امروز صبح از ساعت 5:30 بیدار شدی و خیلی من رو هی ماچ میکردی و میگفتی " مامانی " " مامان جون " وای من دیوونه میشم عزیزم . بعدش منو بغل میکردی و میگفتی دوست دارم . موقع رفتن هم اقا بودی و اصلا گریه نکردی .بعد از مدتها من ظهر اومدم خونه اونها و داشتم میومدم هم دویدی دم در و گفتی "مامان جون ، زود باش "  منم بغلت کردم و قول دادم که زود بیام .

               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ني ني شكلك
22 مرداد 90 19:12
ني ني شكلك به عنوان مرجع تصاوير زيبا ساز وبلاگ افتخار دارد ضمن معرفي خود از شما دعوت به عمل آورد تا جذابيت وبلاگ ني ني خوشگل خود را با انواع تصاوير در موضوعات متنوع چندين برابر كنيد. ني ني شكلك در لينك بسياري از دوستان جا دارد. با تشكر موفق باشيد.
مامان نفس طلایی
23 مرداد 90 12:24
سلام عزیزم این پیغام برای پست بالاست اما اونجا روبرام باز نمی کرد امیدوارم که چشمشش هیچی نشده باشه بیخبر نذار منم نگران شدم


مرسی که به فکر ما هستین
مسی
23 مرداد 90 14:51
الهییییییییییییییییییی وای مه طلا دلم می خواد گازش بگیرم خوش به حالت که اینهمه حس قشنگ و تجربه می کنی مه طلا. ایشالا همیشه همینطور همدیگر رو دوست داشته باشید و هیچو قت هیچوقت هیچ چیز یا کسی باعث نشه دل هم و بشکنید .
nooshafarin
24 مرداد 90 12:40
hi my dear roham you're a amazing boy and your mam loves you i hope when you grow up never forget her and i'm sure that your eyes don't have any problem
مامان نفس طلایی
26 مرداد 90 15:06
سلام عزیزم این پیغام و برای پست اخرت میذارم اونجا رو باز نمی کنه برام
اون موقع که خونم خیلی نگران شدم و الان که فهمیدم هیچی نبوده واقعا خدا رو شکر کردم الحمدلله


سلام مرسی از اینکه به یاد ما هستین