رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

unforgettable moments

آینده

1390/7/13 11:29
نویسنده : mahtala
394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ، پسرم

چند روزه که خیلی دلم گرفته . البته من همیشه دلم گرفته چون همیشه از آینده میترسم . توی خیابون این پسرها رو میبینم دنبال کار و درس و دانشگاه و .... با خودم میگم یعنی تو هم یک روز همین جوری میشی . نمیدونم به این فکر میکنم که همه آدمها یک روزی بچه بودن و معصوم بودن . چرا وقتی بزرگ میشن ، این جوری میشن ؟! یکی دزد میشه یکی قاتل میشه .... من خیلی از آینده تو ، آینده خودم ، از پیر شدن میترسم .استرس از اینکه یه روزی برسه که تو دیگه من رو دوست نداشته باشی . چند روز پیش داشتم میومدم سر کار توی راه یک سری گوسفند دیدم . میدونی اون بیچاره ها دنیای خیلی بدی دارن ولی با تمام بدی دنیاشون ، فقط یه خوبی دارن ، فکر ندارن ، تا عذاب بکشن . اونها غذا میخورن تا چاق بشن و بعدش ما آدمها اونها رو بخوریم ! این تمام دنیای اونهاست .... من از مرگ میترسم . از نبودن .از ندیدن . از دیده نشدن . از تنها موندن . ... خدایا تو تا حالا خیلی بهم کمک کردی . ازت ممنونم .....

مامان جون فقط یه چیز ازت میخوام . خوب باش ... همین . من واقعا دوست دارم و تنها آرزوم خوشبختی تو . اگه یه روزی این نوشته ها روخوندی چه من بودم چه نبودم سعی کن آدم خوبی باشی . خوب بودن یعنی همه چیز .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آسمونی
11 مهر 90 16:46
به ما هم رمز بدید. پیش مابیاید.
آسمونی ها
12 مهر 90 18:54
نظر خصوصی از آسمونی ها
مامان گیسو
15 مهر 90 1:38
سلام دوست عزیزم چه پسر نازی خدا حفظش کنه ببوسش
نوش افرین
15 مهر 90 22:27
اگه همیشه همینقدر دوسش داشته باشی محاله که روزی بیاد که تو رو دوست نداشته باشه. رهام جونم وقتی بزرگ شدی و اینو خوندی بدون که مه طلا بیشتر از یه مادر دوست داشته
مسی
17 مهر 90 16:57
سلام مه طلا جونم
نمی دونم چی بگم
اینهمه مهربونی قشنگ رو تو از کجا آوردی ؟
یعتی همه ی مامانا اینطورین؟
خیلی شک دارم!
می دونی این آدمایی که بیرون می بینی اگه درست تربیت می شدن ، اگه دیده می شدن ، اگه واسه تنهایی شون کسی بود که بهش تکیه کنن ، کسی که فقط مهربون نبود بلکه تکیه گاه هم بود. تو سختی و بدبختی ، دنیا دیگه انقدر بدی و زشتی نداشت.
ترس از آینده هم واسه همه هست.
همیشه به این فرصت خدایی فکر کن که به تو داده شده برای تا این حد مهربون بودن و عاشق شدن.