رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

unforgettable moments

روز جهانی کودک و پایان کودکی تو { خداحافظ شیر ب ب }

1390/7/16 10:26
نویسنده : mahtala
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشکل ؛

امروز روز جهانی کودک . عزیزم ،مامان چیزی برای تو نخرید . فقط یه مسواک شکل زرافه برات خریدم . امشب که داری دندونهای خوشکلت رو مسواک میزنی ازت عکس میگیرم . الان یک هفته هست که تو مریضی و بد جوری سرما خوردی . من هم سرما خوردم . الهی برای بمیرم که این قدر با معرفتی . از جمعه 15/07/90 تا الان که ساعت 5 بعد از ظهر 16/07/90 هست تو شیر ب ب نخوردی . آخه شیر ب ب زخمی شده و من خیلی دردم میگیره و وقتی بهت گفتم و نشونت دادم تو گفتی " ببرش دکتر " گفتم آخه شب و تو گفتی " الکل بزن " . تو هم بخاطر من از خوردنش گذشتی . حتی دیشب که توی خواب میگفتی شیر ب ب و من دلم سوخت و گفتم به جهنم که درد میگیره و اومدم بهت شیر بدم ، ولی تو نخوردی و فقط بغلش کردی و خوابیدی ! دیوونه شدم . تو بخاطر من از چیزی که این همه دوستش داری گذشتی ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)