رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

unforgettable moments

همستر

1390/7/24 8:47
نویسنده : mahtala
396 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشکل مامان . بالاخره برات موش خریدم !!! آخه تو همش به من میگفتی " موش بخر " خیلی بامزه هست ولی خیلی میخوابه و زیاد بازی نمیکنه و تو هم همش دوست داری بگیریش ولی خب من که نمیذارم . خلاصه بیشتر از اینکه تو باهاش بازی کنی من باهاش سرگرم میشم ! به جای اینکه شام درست کنم میشینم و تماشا میکنم که اون چکار میکنه و بیچاره امیر خودش شام درست میکنه ! دیشب ازش عکس هم گرفتم ولی نمیدونم این کابل دوربین رو کجا گذاشتم ؟! راستی جدیدا یاد گرفتی یه چیزی که میخوای میگی " خواهش میکنم " اونوقت جیگر من کباب میشه و بهت میدم . خیلی شیطون بلا شدی .

چند وقته که بابا برات کارتون " شیر شاه " رو میذاره و تو خیلی اونو دوست داری . الهی مامان برات بمیره که وقتی بابای اون بچه شیر می میره تو بغض میکنی و اشک توی چشمهات جمع میشه .... حیف که نمیذاری ازت عکس بگیرم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله نوش افرین
30 مهر 90 20:39
سلام عشقم دیوونمون کردی اینقد کارتون شیر شاه رو دیدی تو پدر تو رو در میارما
nish
30 مهر 90 20:42
elahi vase jooonet bemiram farda mikhay biyay o manini mikhad vasat mahi dorost kone oonvaght man hameye ghazahaye to ro mikhoram