رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

unforgettable moments

تغییر قالب ! دیشب و بارون !

1390/8/16 10:15
نویسنده : mahtala
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بانجو ! دیروز هی بهت میگفتم بانجو  بعد تو با تعجب منو نگاه میکردی و گفتی " من رهامم " . مامان واسه جونت بمیره ...  

بالاخره قالب وبلاگ رو عوض کردم . قشنگه نه ؟! به قول تو که " وااای ی ی ، چه خوشکله ! "

دیروز غروب موقع رفتن خونه اینجا سیل اومد و بعدشم ترافیک وحشتناک . مجبور شدم کلی راه رو پیاده بیام و خیس آب شدم و همه جا رو آب گرفته بود . خیلی بد بود . خلاصه تا رسیدم خونه ی مامان ساعت 8 بود . بعد امیر اومد دنبالمون و ساعت 10 رفتیم خونه که ترافیک کمتر بشه . طبق معمول با امیر سر تلویزیون دعوا گرفتی و پیروز شدی . ما دیگه خوابمون گرفت و تو بیدار بودی . ساعت 2:30 منو بیدار کردی و تا چشمام رو باز کردم دیدم رفتی نخود ها رو برداشتی و جای برنج هم آوردی و همه رو با هم قاطی کردی و نصفش رو هم ریختی روی زمین .... 

نخود پلو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان درسا
16 آبان 90 16:48
الهی قربونت بشم که تو هم مثل خودم شب زنده داری...بیا پیش خودم شبها با هم بریم تو فیس بوک و حالشو ببریم
خاله نوش آفرین
21 آبان 90 12:45
آخه بچه تو خواب آروم نداری!!!!!!!!!!