رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

unforgettable moments

ناراحتم ....

1390/8/29 9:36
نویسنده : mahtala
464 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی ناراحتم .. امروز اولین ایمیل رو که خوندم خبر کلاس بود . اون هم توی مرکز آموزش کرج .

 اعصابم خیلی بهم ریخت

niniweblog.com

. 5.6.7.8.9 . یعنی 5 روز باید برم و تو رو نبینم ! . خدایا نمیدونم چکار کنم . از طرفی اگه نرم هم

 نمیشه . نه .. من نمیرم . بدبختی توی جاده مخصوص کرج . قبلا تهران بود خیلی بهتر بود . اصلا دارم

 دیوانه میشم . اگه بتونم یه گواهی جور کنم که مریضم و نرم خیلی خوب میشه . ولش کن

 مثل کلاس انژکتور  یا 207 اینقدر نمیرم تا دوره توی رشت برگزار بشه ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان درسا
29 آبان 90 16:11
سلام عزیزم
نبینم ناراحتی ،مگه کلاس چی داری که باید حتما بری؟


مربوط به کارم میشه ولی خب تصمیم گرفتم نرم . هر چند که خیلی بد میشه .
مریم مامان درسا
2 آذر 90 15:03
سلام عزیزم
چه خبرا ؟کجائی ؟رهام چطوره؟



دارم برای رهام یه شلوار میبافم
واسه همین یه کم دیر میام