رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

unforgettable moments

تولد بابا امیر !!

1390/9/3 16:10
نویسنده : mahtala
399 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد امیر . امسال بر خلاف گذشته براش کادو گرفتم . آخه قبلا به امیر

 پول میدادم . ظهر هم رفتم همه رو جعبه زدم و کادو گرفتم . خیلی

 خوشگل شد . با گوشی عکس گرفتم . ولی گوشیم رو توی خونه جا

 گذاشتم . کادو رو توی کمد قایم کردم . امیدوارم که نبینه . تو الان خوابیدی .

عزیزم قراره که تولد بگیریم و تو کلی ذوق کنی . مامان امیر و سپیده اینها هم هستن . شیطونی نکنی ها ...

فعلا خداحافظ . راستی شلواری که داشتم برای تو میبافتم خیلی داغون

 شد کج و کوله شد ! نمیدونم چرا . حالا دوباره از اول باید ببافم . آخه یکی نیست به من بگه تو رو چه به این کارها .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مسی
4 آذر 90 21:27
وقتی این پست و خوندم خیلی خوشحال شدم. وای امیدوارم امیر واقعا ذوق کنه
مریم مامان درسا
6 آذر 90 3:08
سلااااااااااااام تولد تولد تولدش مبارک حالا کی شمع ها رو فوت کرد؟ رهام یا بابا امیر؟؟ بابا دو روز از تولد گذشت ، پس چرا نمیای عکسها رو برامون بذاری تا دلمون شاد بشه؟ بیا و مردونگی کن و عکس خودتم بذار تا ببینیمت. دوستون دارم