رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

unforgettable moments

ولنتاین ...

1390/11/27 14:09
نویسنده : mahtala
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

داشتم وبلاگ قند عسل رو میخوندم . مامان درسا چه کادوهای قشنگی براش خریده بود ! من هیچی برات

نخریدم . به قول خودت  "اشکال نداره "   عزیزم عید برات جبران میکنم .

از دیشب بگم که طبق معمول دیر خوابیدی و من هم که شام نخورده بودم { جون خودم رژیم دارم } هوس کردم

یه دونه ساندویچ کلاب که زیاد اومده بود رو بخورم . خلاصه برای خودم درست کردم و اومدم پیش تو و داشتم

میخوردم که تو منو نگاه کردی و گفتی : " چی داری میخوری ؟ "     گفتم : ساندویچ . تو میخوری ؟  

تو گفتی : " نه "   بعد پرسیدی :" دوست داری ؟ "  گفتم : آره       بعد تو گفتی " نوش جانت ! "   

 در همین لحظه من دیوونه شدم ! آخه وروجک تو این حرفها رو کی یاد گرفتی ؟

حسابی ماچت کردم و خوردمت ! خیلی شیطون بلا  هستی .

بعدش رفتیم حموم و اومدیم که بخوابیم و طبق معمول تو باید اسباب بازی هات رو بیاری توی رخت خواب

اینهم عکسش که با موبایل گرفتم :

خواب

خواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله نوش آفرین
27 بهمن 90 14:02
سلام رهامم، منم خیلی خاله ی بدیم هیچی واست نمی خرم...
دخترخاله رادين
27 بهمن 90 14:54
بهبه چه گل پسري
مریم مامان درسا
27 بهمن 90 14:58
سلام عزیزم ولنتاینتون مبارک ببخشید که دیر اومدم ،الهی من قربون اون حرف زدنت بشم بلا،ولنتاین رهام جونم هم مبارک باشه :X دوستون دارم ، همیشه شاد باشید
مریم مامان درسا
28 بهمن 90 3:15
سلام عزیزم رهام الان تو اون عکس دومی خوابیدی یا داری فیلم بازی میکنی ناقلا عزیزم خصوصی داری
مریم مامان درسا
28 بهمن 90 3:16
مه طلا راستی شما تو فیس بوک پیج داری؟


سلام نه عزیزم . متاسفانه اینجا سر کار نمیشه !!
مسی
8 اسفند 90 14:20
حق داری ذوق کنی مه طلا!!! خیلی شیرین