رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

unforgettable moments

تخت خواب خودت

1390/11/29 9:12
نویسنده : mahtala
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

دیشب برای اولین بار توی تخت خودت خوابیدی . اما خب چه خوابیدنی .

ساعت 11:30 خوابیدی . من هم رفتم خوابیدم . ساعت 1:30 صدای گریه تو منو بیدار کرد و

اومدم پیشت یه کم خوابیدم . باز هم تو خوابت برد . من هم رفتم سر جام .

دوباره ساعت 3:30 با صدای گریه تو بیدار شدم و این دفعه دیگه توی تختت نموندی

و اوردمت پیش خودم البته میدونم که اشتباه کردم و نباید تو رو می آوردم

چون بد عادت میشی . خب دیگه شب اول بود ! خلاصه توی تخت ما هم که دیگه جا نبود .

چون امیر هم اومده بود سر جاش  بعد از دو سال ! دیگه تا صبح نخوابیدم

و مدام تو رو از گوشه تخت میکشیدم وسط که نیوفتی ! 

به قول خودت که از کارتون یاد گرفتی "  مکافاتی داریم "

تخت خواب

این هم عکست که دیشب با موبایل ازت گرفتم . آخه شارژر دوربین عکاسی گم شده !

دوربینم شارژ نداره ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله ی نوش آفرین
29 بهمن 90 11:51
مامان رومینا
4 اسفند 90 13:50
آخی عزیزم چ خوابی رفتهعجب فکرکنم منم همین مکافاتو بعدنا با روینا داشته باشم
مسی
8 اسفند 90 15:54
چی شد می خوابه حالا تهنایی یا نه؟
حالا خودموننیم اون بیدار میشه ،و بیتابی می کنه که آوردیش پیش خودت ، یا اینکه خودت خوابت نمی بره!!!


آره خب میدونی همش صداش توی گوشم یه هو میپرم میبینم که خوابیده و من توهم زدم...
ولی دیگه بعضی وقتها واقعا با گریه منو صدا میکنه و من هم پیش خودم آوردمش.

مسی
11 اسفند 90 11:36