رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

unforgettable moments

اولین دندون

1390/12/8 12:57
نویسنده : mahtala
430 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر شیطون دیروز سالگرد روزی بود که اولین دندونت رو دیدم . 07/12/88 . الهی بمیرم برات

داشتم بهت آب میدادم که دیدم یه چیزی صدا میخوره . صدای برخورد یه چیزی به لیوان شیشه ای .

بعد دست زدم دیدم یه چیز تیز به دستم خورد وای چه قدر ذوق کردم ! یادش به خیر . تو که هیچی

یادت نمیاد !!! تا چند سال دیگه دندونای خوشکلت میفته جاش دندون دائمی در میاد . باز من برات

خاطره مینویسم و ... یه روزی شاید تو برام بنویسی ... از افتادن دندونای من . یا از سفید شدن

موهای من !!! بگذریم از پیر شدن میترسم ... دوست دارم ...

این هم عکس اون روز که گوشی پزشکی رو برداشتی و دکتر شدی !!

دکتر فندق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله نوش آفرین
8 اسفند 90 22:09
رهامم میمیرم واست


خاله مرده نشو گیگه....
مریم مامان درسا
13 اسفند 90 2:03
سلام عزیزم
وای الهی قربون اون عکس خوشکلت بشم من ،
دلم یه نی نی پسر خواست
هههههههه


جو زده نشو عزیزم .
مسی
13 اسفند 90 15:14
االهییییییییییییی وای خدااااااااااااااااا چشاش و ببین وای مه طلا من اگه این بجه دور و برم باشه گازش می گیرم محکمممممممممممممممم جونممممممم
مریم مامان درسا
14 اسفند 90 18:05
آخه چند وقته به علی گیر دادم من بچه میخوام،همه بهم میگن غلط میکنی اگه حامله بشی ولی من
مریم مامان درسا
21 اسفند 90 15:03
سلام چطورین؟ خوبید؟
مسی
23 اسفند 90 8:27
تنبل بنویس دیگه، ما رو معطل گذاشتی!!!