رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

unforgettable moments

چهار شنبه سوری

1390/12/24 18:00
نویسنده : mahtala
397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان . دیروز چهار شنبه سوری بود . و ما رفتیم خونه مانی نی .

امیر یه عالم فشفشه خریده بود ولی خب چه فایده . اکثرا نم کشیده بود و عمل نمیکرد و

ما هم اونها رو مینداختیم توی آتیش .

بگذریم ... از وقتی که شارژر دوربین عکاسیم گم شده انگار که دست و پام رو بستن

و نمیتونم چیزی بنویسم  دیشب هم عکس نگرفتم ازت و فقط فیلم گرفتم .

از حرف های جدیدت : چند روز پیش بهم گفتی : " مامان تو چرا منو آدم کردی ؟ "

شاخ های من به سرعت رشد کرد !!!  جمعه باید خونه تکونی کنم و وسایل

سفره 7 سین رو آماده کنم   یه عالم کار دارم ولی وقت ندارم . تا اخرین ساعت روز 29

هم سر کاریم .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابای ملیسا
24 اسفند 90 20:39
با عرض سلام . ضمن تبریک بخاطر نوشته های قشنگتون ، وبلاگ ملیسا جون با موضوع اولین چهارشنبه سوری ملیسا به روز شد . چقدر زیباست که میزبان شما باشیم و با نوشتن حتی یک خط یادگاری ، ملیسا رو از لطف خودتون محروم نکنید .
خاله نوش آفرین
24 اسفند 90 22:06
دیشب پسرم کلی بازی کرد
مامان رومینا
24 اسفند 90 23:42
عجب جمله ای گفته گل پسرتایشالا سال خوبی داشته باشید پراز شادی و سلامتی و خوشی
مسی
25 اسفند 90 10:10
الهییییییییییی
مه طلا بعد بهش چی گفتی؟
منظورش این بود که چرا من و به دنیا آوردی؟
بابا جان خب یه شارژر بخر ، ما رو هم انقدر معطل خودت نکن !!!


آره فکر کنم منظورش این بود . راستش من هیچ جوابی برای این سوال نداشتم .
بابای ملیسا
25 اسفند 90 14:07
سلام . ممنونم که به وبلاگ ملیسا سر زدید . راستش نوشته شما من رو تو فکر برد . بنده خودم آذری هستم و معمولا آذری ها هم پسر دوست هستند ، اما خدا خودش می دونه که مهر ملیسا ، وفانی در دل من کرده . موهبتی که واقعا وصف نشدنیه . شما خودتون خانم هستید . خوب نیست که اینطور عقیده ای داشته باشید . پسر و دختر جفتشون نعمتهای خدا هستند . اگر مادرم نبود من هم نبودم تا الان به یک موجود معصوم و پاک عشق بورزم .بچه شیرینه . انشالله که خدا فرزند شما رو هم زیر سایه خودش حظ کنه و اگر هم صلاح بود یه دختر ناز و قشنگ به شما هدیه کنه تاببینید که هر نعمتی یک رنگ و بوی خاص خودش رو داره . سال نو شما مبارک
خاله گوووووولی
4 فروردین 91 19:37
از من باید تشکر به عمل بیاد که تو خونه تکونی شارژرتو پیدا کردم....


100% ادامه فعالیت این وبلاگ رو مدیون خاله گلنوش هستیم . با تشکر از همکاری شما