رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

unforgettable moments

سال نو مبارک

1391/1/3 16:53
نویسنده : mahtala
437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشکل مامان

امروز روز سوم عید و تو امروز با من اومدی سر کار . الان دیگه ساعت 4 و تو رو ظهر بردم خونه و

 2:30 خوابیدی امیر هم ساعت 3:30 اومد و من اومدم سر کار . کلی اینجا شیطونی کردی و یه ذره

 برف هم مونده بود که به قول خودت " همه رو له کردم " .

راستی امروز اولین سالگرد وبلاگت هم هست . پارسال همین موقع چقدر تو کوچیک بودی

و زیاد هم بلد نبودی حرف بزنی .

یه چند تا عکس دارم از سفره هفت سین امسال و اولین تخم مرغی که تو رنگ کردی :

نخاشی

تخم مرغ رنگی

این هم سفره هفت سین :

7سین

و تخم مرغ های امسال :

خوب بود؟

به قول رهام " خوب بود ؟ "

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

gooooooooooooli
4 فروردین 91 19:32
اخه این چه مامانییه تو داری بچه جون؟ نمیگه واست یه ماژیک بخره...با مداد رنگی که نمیشه نخاشی کرد رو تخم مرغ...


خیلی خوب هم میشه . حالا من یه تخم مرغ رنگی با مداد رنگی برات درست میکنم عکسش هم میذارم .


نوش آفرین
5 فروردین 91 13:15
عشقم من واست پیغام گذاشتم نشود
عیدت مبارک عزیزم


پیغام هاتون هم تقلبی هه هه هه ...
someira
5 فروردین 91 15:10
سلام عزیزم
سال نومبارک
ماهم الان سرکاریم.از همشون خسته شدم


سلام
آخی چرا خسته ؟ تو که همیشه پر از انرژی هستی...
مسی
20 فروردین 91 15:58
این سلیقت من و کشته!!!
مه طلا تخم مرغ ها رو خودت اینطوری رنگ کردی؟
این مدل ظرفای 7 سین کار خودت!!!!
نگو آره که شاخ در میارما!!!


اره ...عکس شاخ هات رو برام بفرست ...