رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

unforgettable moments

خیلی تو بامزه ای ...

1391/1/22 12:29
نویسنده : mahtala
400 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلکم

دیروز تو داشتی من رو ناز می دادی به زبان خودت :

 "  مه طلا جون ، خیلی تو بامزه ای .. خیلی تو عسلی ... خیلی تو شکری ......"

خلاصه همینطور که من داشتم ذوق میکردم و هی نیشم باز میشد در ادامه حرفهات گفتی :

" خیلی تو گور خری ..."  الهی مامان برات بمیره . من یه دفعه خشکم زد و با اخم تو رو نگاه کردم

و تو خیلی سریع با دستت جلوی دهنت رو گرفتی و گفتی : " من نگفتم ! "

بعدش من از خنده ترکیدم و تو هم از خنده من خندیدی ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مسی
22 فروردین 91 12:39
وای مه طلا توپ بودددددددددد!!!
یعنی باید این بچه رو درست قورت داد!!!!!!!!11


چون به من گفت گور خر ؟!!!
خاله نوش آفرین
22 فروردین 91 13:16
واااااااااااااااااااااای خدا بمیرم واسش
خاله فرنوش
22 فروردین 91 14:02
الهی برات بمیرم مامان جان دیروز بغلت کردم گفتی " اااا چرا منو جرثقیل می کنی"؟؟؟
مریم مامان درسا
23 فروردین 91 0:03
الهی قربون اون محبت کردنت بشم ، واقعا بعضی کارای به ها خیلی خنده داره
مسی
26 فروردین 91 17:03
نه بی شعور!!