رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

unforgettable moments

یه نظر سنجی

1391/1/22 12:50
نویسنده : mahtala
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام موش بلا

چند ماه دیگه تولدت . خودت که الان نمیتونی نظر بدی . شاید هم به نظر بقیه مسخره بیاد .

میگم چون تولدت توی تابستون و هوا خیلی گرم نه میتونی کت شلوار بپوشی نه میشه یه کیک

سفارش داد . پارسال کلی گرفتاری کشیدم . آخه کیکت بزرگ بود توی یخچال جا نمیشد . مجبور شدم

در فریزر رو باز بذارم و ..... بعدش هوا گرم اگه تعداد زیاد باشه همه کلافه میشن ....

بعد ها که بری مدرسه ، چون تولدت توی تابستون و مدرسه تعطیل ، اکثر همکلاسی هات

نمیان تولدت ... و یک سری مشکلات دیگه ... میگم نمیشه توی پاییز برات تولد بگیریم ؟ !

ای بابا زیاد هم مسخره نیست . خب سالگرد روزی که فهمیدم تو قرار به جمع ما اضافه بشی

چطوره ؟ در واقع اون هم جزء سن حساب میشه دیگه !   12/09/87   تاریخ اولین سونو گرافی

یعنی از این به بعد 12/09  برات تولد بگیریم ؟ از هرکس که این پست رو میخونه خواهش میکنم

که نظر بده  ولی من رو مسخره نکنید ها ....  این رو هم بگم که اون ته ته های دلم خودم  هم

راضی نیستم به این کار .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مریم مامان عسل
22 فروردین 91 13:03
سلام. از نظر من ایده ی بدی نیست خانومی. الان فقط برای بچه اصل جشن مهم و خوشاینده اما یقین بدون خود رهام جون وقتی بزرگتر بشه به تبعیت از دوستانش دوست داره روز تولدشو جشن بگیره و این شرح و توصیفاتی که دادی قانعش نخواهد کرد. خودمونیم ها! جشن گرفتن توی روز تولد یه لطف دیگه ای داره. مگه نه؟
خاله نوش آفرین
22 فروردین 91 13:15
به عنوان خاله ی رهام موافق نیستم! 1)همه لذت تولد به همون روزیه که بدنیا میای 2)از تاریخش بگذره دیگه از اون حال و هوا میوفتی 3)بچه بی هویت می شه مثل یه نفر آدم که معلوم نیست کی بدنیا اومه(13 فروردین) خلاصه به نظرم خوب نیست
خاله نوش آفرین
22 فروردین 91 13:36
هه هه هه هه هه هه هه هه هه تولد تقلبی خانم اینقدر ما رو مسخره کردی سرت اومد
خاله فرنوش
22 فروردین 91 13:52
مخم مخم مخالفم!
مریم مامان درسا
23 فروردین 91 0:09
سلاین
نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
من که اصلا موافق نیستـــــــــــــــــــــــــــــــــــتم
خب یه کیک دو طبقه سفارش بده تا اذیت نشی ، یا مثل من به شیرینی فروشی بگو سر یه ساعتی برات کیک رو بفرسته، که همون موقع هم شمع بذارید و بخوریدش.



مرسی . مشکل کیک اینطوری حل میشه اما گرفتاری مهمون ها و بقیه مشکلات چی ؟ میدونی من همه چیز رو سخت میگیرم ...
مسی
23 فروردین 91 10:37
سلام مه طلا جان.
خوب هیچکدوم که روز تولد واقعی نمی شه ، اما خوب اینا همه یه تاریخ قراردادی که ما یاد گرفتیم و در حقیقت و از دید من ، تولد کسی که دوسش داری ،یه روز که به بهونه ی اون می تونی بهش بگی که خیلی واست ارزشمند و این گفتن باید متفاوت باشه . اگه می خوای تاریخ و عوض کنی به نظر من روز تولدش و همون روزی بگیر که فهمیدی هست . روزی که دکتر گفت بارداری


با تو موافقم . فقط ایکاش خودش هم میتونست نظر بده
خاله نوش آفرین
23 فروردین 91 21:27
نخیر دختر جان من که می گم رهامم مخالفه
مامان رومینا
24 فروردین 91 10:23
منم با خاله نوش آفرین موافقم همه خوشیش به اینه که تولدت تو همون روزی باشه که بدنیا آمدی
مهرنوش
24 فروردین 91 19:09
اگه بخوای دوراندیشی کنی و اینو در نظر بگیری که وقتی مدرسه میره رهام تولد خیلی ها خواهد رفت اما تولد خودش در آخر سال تحصیلی هست و ممکنه کمتر کسی بیاد کار خوبیه. به نظرم مهم اینه که هر روز زندگیش واسه ما مثل روز دنیا اومدنش باشکوهه و فقط باید اینو در نظر بگیری که مهم خوب برگزار شدن جشنه ولی همین امسال تصمیم بگیر . یک مقدار این موضوع در آینده اگه ازش سوال کنن چرا تولدت یه روزه ولی شناسنامه ات یه روز دیگه میتونه کلافه اش کنه . اما در هر صورت من میگم این یه بدعته . روز جالبی هم هست واقعا اون روز شکل گرفته من تجربه ندارم ولی حتما شکوه اون روز دست کمی از روز تولدش نداشته وقتی فهمیدی یه قلب دیگه هم داره در تو می تپه . ولی مسلما موافق و مخالف داری به مزایاش فکر کن و بعد چشماتو ببند و فقط ببین قلبت چی میگه !


ممنون مثل همیشه قشنگ مینویسی
سپید
1 اردیبهشت 91 12:36
انقد به فکر دیگرون نباش.هر روزی که خودت راحتی بگیر...کیک شم کوچیک تر سفارش بده که جا شه