رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

unforgettable moments

عمل جراحي ...

1393/5/16 10:34
نویسنده : mahtala
727 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من !

اين روزها خيلي درگيرم . با خودم ، اينكه به خاطر لوزه سوم  بايد عمل بشي و من خيلي ميترسم .

بخاطر اينكه توي اين مملكت خراب شده هيچ چيزي سر جاي خودش نيست و كسي كارش رو درست انجام

نميده و ميترسم كه براي رهايي از اين تنفس با دهان و خرخر شبانه و عفونتهاي مكرر بيني و سينوس دچار

گرفتاري هاي بزرگتري بشيم ... البته من هميشه ميترسم از همه چيز و متاسفانه بايد بگم  توي اين زمينه

و تمام گرفتاريها تنها هستم و روي امير به عنوان هيچ چيز نه پدر و نه شوهر نميشه حساب كرد .

هم براي خودم متاسفم و هم براي تو ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسی
21 مرداد 93 9:27
راستش من خیلی امیر رو نمی شناسم!! اما خیلی ناراحت می شم وقتی می بینم تو که با اونهمه عشق انتخابش کردی اینطور شده!! امیدوارم زندگیتون شیرینتر شه و امیر زود تر یاد بگیره یا بخواد که بسازه. آخه من نمی دونم دیگه کوفت می خواد!! زن به این خوبی، خانومی، با سلیقه ای!!!