رهامرهام، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

unforgettable moments

من تب دارم ...

1390/9/22 9:42
نویسنده : mahtala
376 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان برات بمیره . عزیزم . دیروز که اومدم خونه مانی نی تو جونت داغ بود . بعد که من بهت

گفتم جونت داغ تو گفتی " من تب دارم " دیشب بهت استامینفن دادم . ولی امروز صبح باز هم جونت

داغ بود . درجه که گذاشتم 38.5 بود .Smiley صبح زود هم از خواب بیدار شدی . ساعت 6 و لپ هات

سرخ  شده بود .خجالت خلاصه تا ساعت 8 به زور خوابوندمت و اومدم سر کار .

اگه تا شب تبت ادامه داشت میریم دکتر . خدا کنه به سرما خوردگی نیفتی .

همش تقصیر این باباجونی که تو رو با لباس کم برد توی حیاط.  ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مسی
23 آذر 90 10:15
سلام
مه طلا جان روههام بهتر؟


سلام
دیشب تا صبح تب داشت ولی امروز صبح بهتر بود .
مرسی ...
مسی
23 آذر 90 14:08
آخییییییییی ایشالا زودی خوب شه
مریم مامان درسا
23 آذر 90 14:12
ای واااااای
چرا؟ قربونش بشم من ،تب کرده
ایشالا تا شب خوب بشه و دیگه لازم نباشه که ببریش دکتر...
:S


مرسی . خداروشکر حالش خوب شد .
مریم مامان درسا
24 آذر 90 16:56
سلام خدا رو شکر که خوب شد ، خیلی سخته بچه مریض شه ... هوررررررررررا رهام خوب شده
جغله كوچولو
26 آذر 90 11:28
جغله: سلام ... مطالب رو خوندم انشاالله كه سلامت باشيد شما وبلاگتون مطالبش خيلي خوبه ... با اجازتون شما رو به ليست دوستانم اضافه كردم ... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد... خوشحال ميشم ... موفق و سلامت باشيد.
مهديه مامي مهبد كوچولو
26 آذر 90 12:44
سلام . انشا الله رهام كوچولو هميشه خوب و سرحال باشه .
مامان رومینا
28 آذر 90 15:42
الهیییییییییییی ایشالا زود خوب شی خاله.ما هم شما رو لینک کردیم
جغله کوچولو
1 دی 90 0:15
سلام تنها چند دقیقه ناقابل مى تواند از یک شب عادى، شب یلدا بسازد؛ ولى با هم بودن است که آن را نیک نام کرده و در تاریخ ماندگار شده است شب یلداتون مبارک باشه یک عکس به مناسبت شب یلدا تو خیابون عموهام ازم انداختند خوشحال میشم ببینین و نظرتون رو بگین اینم لینک عکسم http://www.jegheleh.ir/l01.jpg شاد و موفق باشید